Ibland blir det inte som man tänkt sig

Det blev ingen Bath-trip igår av olika anledningar ..men jag ska dit innan jag åker hem..så är det bara..

Det blev en bra dag trots det. M och Jag åkte båt på Themsen till Greenwich. Urmysig stadsdel med en stor park, coola byggnader, fin utsikt och nollmeridian som går genom Greenwich Royal Observatory. Vi åt Lunch på en indisk restaurang där (supergott och billigt!) och gick på mysiga marknader, vandrade i parken, kollade på utsikten, åt blackberry cheescake glass i strut m.m. Bra dag! (även om köerna till båten hem var lite tröga.)


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du ha chans att vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg och tävla! ;)

//Natalie B

2008-06-01 @ 17:18:42
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0