Bath & Sex and the City

Sitter och kämpar med exarbetet som ska in senast måndag..men kan förhoppningsvis se fram emot en bra kommande helg! Åker till staden Bath på lördag morgon, ska bli så kul! Har velat åka dit sen jag flyttade till London i Januari och nu äntligen! Dessutom har jag ett biobesök att se fram emot söndag kväll, då ska vi nämligen gå och se Sex&the City filmen!!! Känner på mig att det kommer bli en bra helg..bara jag får in arbetet först så!

Ciao på er darlingar!

PS. By the way..vill ge en extra kram till min syster Matilda som är på sin studentbal ikväll, hörde du blev så fin! :) Önskar jag kunde ha varit där och sett min vackra syster i hennes balklänningen! Hoppas du får en underbar kväll systra min! DS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh Bath skulle vara underbart att åka till! Får mig att tänka på Jane Austens böcker, eftersom den staden ofta nämns i hennes böcker. Ha det så kul!

2008-05-30 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0