Fika på Marylebone High Street & Middag på Baker Street

I Fredags strosade vi runt lite på Marylebone High Street, en mysig gata med bl.a. flera fik och en underbar book shop som jag blev helt kär i. Vi slog oss ner och tog en fika på Patisserie Valerie där jag beställde in en kopp av en av den absolut godaste varma chokladen jag druckit i mitt liv..Yummie..Efter någon timme fick vi mess från J som frågade om vi ville äta middag på Nando's med honom, U och M..och det ville vi. Grymt god mat på denna restaurang som man bl.a hittar på Baker Street och i SOHO.



image652

Kommentarer
Postat av: a n n a

låter ju som en fullkomligt fantastisk dag du!

2008-05-26 @ 12:49:56
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0