SATC i London

image649




Sex and the City filmen
visas på biograferna här i London snart, gissa vem som ska se den då?
Här är en snygg bild på alla tjejerna från Världspremiären i London för några dagar sedan.

Hade en grym torsdagskväll by the way, JCCafterwork med ståuppkomikern Mårten Andersson i Kinnarps lokaler i Covent Garden.

För övrigt är jag j-t trött på mina flatmates. Vilka människor alltså. Två av dem är ändå OK men de andra två..give me a break liksom..Saknar mina normala vänner därhemma otroligt mkt..

Annars händer det inte så mycket denna helgen här i London. Har tyvärr inte tid. Måste skriva på mitt exarbete. En tur i Hyde Park senare idag och kanske en tur till stadsdelen Chelsea imorgon för att Fika med M och U ska dock försöka hinnas med. Tänkte uppdatera bloggen med lite tips på restauranter man inte får missa när man är i London också. Återkommer.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman! mob dog sen.. suck ;( hade massor att förtella dig. Jobbigt med dina roomies..ska jag komma o kicka dem ;)Hoppas du mår bra..ja mår super:)
pusspuss

2008-05-17 @ 19:19:50
URL: http://www.foxylady.webblogg.se
Postat av: Anna

st christophers place missade vi...det var mycket gå gå gå i staden så vi hann med en hel del, men får väl spara det till nästa tur:)

2008-05-18 @ 13:17:32
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0