Underbara London

I torsdags efter jobbet hade vi after work i privata parken, spelade kubb och drack vin. Vädret var underbart. Det var verkligen så himla mysigt! Extra kul var det också att tjejerna spöade killar i första omgången, och sen när jag spelade i samma lag som Peter och Ola mot resten så vann vi också! :) Jag är bra på kubb! ;) Supertrevlig kväll!

Igår var också en bra dag, ute och shoppade med Michaela efter jobbet sen slog vi oss ner på en uteservering, åt mat och drack rött vin och pratade i flera timmar om allt möjligt.

Jag saknar verkligen många därhemma men samtidigt så älskar jag att vara i London. Så det kommer bli med blandade känslor som jag åker härifrån om lite mer än 5 veckor..

Förutom att försöka bli klar med mitt exarbete ska jag verkligen se till att njuta så mycket det bara går..

Sofie var ju här förra helgen förresten..vi var bland annat och besökte Hampstead Heath, åt sen middag vid Themsen på kvällen och drack kaffe på Tate Moderns sjunde våning.

image643


Sofie som blickar ut från Tate Moderns panoramafönster på sjunde våningen

image644


Längs med themsen på väg hem

Kommentarer
Postat av: Majken

har aldrig varit i London men åker dit till hösten, något du rekomenderar som måste göras där? :)

2008-05-10 @ 17:16:14
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-05-10 @ 21:09:53
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: leia

låter ju helt underbart....se till å njuta av de 5 veckorna som är kvar!!!
Vad blir det sen?

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0